onsdag 2. desember 2009

Utrolig sliten idag.

Eg har funne ut at det er kanskje ikkje så lurt å spise mandariner til frokost. Man blir så utrolig trøtt og sliten ut på dagen.
Eller så er det bare meg.
Eg har vore ganske trøtt og sliten i heile dag.
Var på jobb, var der i to timer før eg skulle til Haukeland sjukehus på Kvinneklinikken.

Der fekk eg vite at eg kan føde normalt, det var egentlig det beste med tanke på at ryggen blir krummet slik at eg ikkje belaster prolapsen.
For vis eg teke keisersnitt så må no eg ha noken dager på meg på å slappe av, og det kan ikkje vere så godt for ryggen å vere i ro så mange dager.
Men eg er bare glad eg kjem til å føde på normal måte, men det er ikkje sikkert at eg får epidural (altså smertestillande). For dei setter epiduralen rundt der eg har prolapsen, og eg teke ingen sjanser på at eg muligens blir betent/infisert av stoffet, for det var vist nok mulig.
Også skulle ho sende en henvisning til en sånn derre ortoped eller noke, sånn som er spesialist på rygg/prolaps greie da, og eg håper at en sånn person finnes heime i sogn. Og da skal eg begynne å gå til den personen etter at eg har født babyen da..

Så var det tilbake på jobb, der eg var i tre kvarter før eg for heim igjen.
Da eg kom heim igjen så sov eg i omtrent tre timer, for eg var så sliten.
Så lagde eg middag, og slappet av enda meir med en god film (Julie&Julia) og et par gode armer rundt meg.
No skal eg til å begynne å vaske kjøkkenet.

Wish me luck... I need it.



1 kommentarer:

Anonym sa...

det jeg var ute etter, takk