torsdag 3. desember 2009

Perfekt funn idag.

For noken dager siden fekk eg melding med en eks-kollega av meg. Ho drive no en nytt og brukt butikk her i sandviken da.
Og ho hadde fått inn en barnevogn fra en venninde av seg, gratis.
Vogna kostet opprinnelig 8500kr, ca, og ho selger den for 3000! Det er billig det.
Vogna er nesten helt ny, er sånn ca et år gammal, lite brukt, og det er faktisk mulig å bruke den vognen i mange år framover. Man kan først bruke den som en spedbarnsvogn med en sånn korg som det går an å fjerne. Og etterkvart som barnet blir eldre så tar man bare vekk korga, og da kan man sette barnet nedi i sittestilling, også er det justerbar rygg å den, og justerbar handtak, så eg kan enten gå bak barnet eller foran barnet.
Og det er den perfekte barnevogn for meg. Det er en sånn eg alltid har ønsket meg. Og no har eg en sånn..

Da gjenstår det bare å gå inn der i neste veke og betale for den, så er den MIIIIN!!!!
Legger ut bilder av den når eg får tatt bilde av den i neste veke.


Blogglisten

0 kommentarer: