tirsdag 1. desember 2009

Det er første Desembeeeer, IDAG!

What to say about the day today?

Starta normalt. Sto opp til en irriterande vekkeklokke. Og da snakker eg om en sånn vekkeklokke lyd som dei hadde i gamle dager, men sånn bjeller og en sånn liten pinne i midten som går skikkelig fort fram og tilbake.
Det som er med denne leiligheta er at det er veldig lytt her. Så dersom en av oss fire som bor her, sant, har vekkeklokka på klokka fem om morgonen, så hører alle det. Vel, nesten alle, noken sover så tungt at dei ikkje hører det, men eg som ikkje sover tungt, hører det ganske godt.

En sånn her irriterande greie hører eg om morgonen. Trodde nesten at desse vekkeklokkene her var utryddet eg. 
Det kjeme dei iallefall til å bli vis dei fortsetter å ringe klokka fem om morgonen.  


Også var det jobb halv åtte, som vanlig når eg har desse vaktene så er eg et kvarter tidligare ute enn alle dei andre, nettopp fordi bussen min går tidligare enn vanlig.
Einaste positive med å vere et kvarter tidligare ute er at kollegaene dine setter pris på at du er presis.
Ulempen er vis det regner eller det er iskaldt ute, og du må stå og vente i det som føles en evighet fordi du ikkje har nøkkel.
Men da er det koselig å ha en 7/11 i nærheten du kan gå inn i og kjøpe en god kopp kakao. Får man iallefall litt varme mens man står ute og fryser.

Men arbeidsdagen gjekk no greit da. Vi øvde på julesanger og vi trakk adventskalender. Adventskalenderen i barnehagen er bare noke enkelt. Pepperkakehjerte med non-stop og tuttifrutti strø. Og det beste er jo at dei voksne også får... Etterkvart.

Også kjem vi til den triste delen av dagen. Det var nemlig min siste time hos jordmor. Ho er så kjekk og grei. Idag satt vi i over tre kvarter og bare prata. Vel, ho målte magen, blodtrykket og vekta mi også da.
Men eg fekk no masse gode råd. Men eg tror ho er en av dei kulaste jordmødrene som finnes. Ikkje det at eg har gått til så mange, men det er sikkert fordi ho er min første jordmor.
Fekk jo klump i halsen da eg skulle gå derifra fordi det var siste gong eg kom til å sjå ho.
Det at ho har vore der for meg og babyen sida eg har flytta til Bergen, og ho har liksom vore den som har fulgt meg gjennom svangerskapet så langt. Man blir litt emosjonell da.

Men når eg flytter tilbake til Måløy må eg finne meg en ny jordmor som kan passe på meg den siste tida.
Er no ikkje så lenge til eg skal føde no. Ni veker... Hmmmmm.....






Blogglisten

1 kommentarer:

Erlinda sa...

Spennande. E pokker meg ikkje lenge igjen:D Ni veke går fort unna!