mandag 7. desember 2009

Det er verdens undergang!!!

Korleis kan eg fortsette å leve no?
Mitt værste mareritt har kommet til live, og eg er skikkelig deppa akkurat no...
Eg hadde aldri trudd at noke sånt skulle hende meg, men så har det altså skjedd. Gjett om eg fekk meg en skikkelig overraskelse da eg såg det, det bare var der, fire av dem, rett DER!!!
Og man blir ikkje kvitt dem med det første, kanskje blir man aldri kvitt dem heller.
Eg er alt for ung til å oppleve noke sånt.

Kroppen min blir aldri det samme med fire strekkmerker på magen, og der kjem dei til å vere muligens for resten av livet.

Ok da, så eg overreagerte litt.
Det er vel ikkje så gale med strekkmerker. Er egentlig litt glad for at eg har fått dei da. Viser bare at babyen vokser seg stor og fin, på alt for kort tid.
Så eg klager egentlig ikkje.



Blogglisten

4 kommentarer:

Anonym sa...

dei strekkmerkene vil bleikne med tida:) så det er ikke livets under gang vennen:)
Som du sa selv, det viser at ungen vokser å har det gått:)
Så det er ikke noe å bekymre seg over... om du ikke vil ha flere så smår inn magen med fuktihets krem:) pga det gjør huden elastisk, å ikke så tørr:) glad i deg snuppa:)

June sa...

Hei! Og takk for kommentar på bloggen min! :)
Jeg fikk også strekkmerker. Kjipt, men en liten pris å betale for hva man får igjen! :)
Når har du termin?

Medusa sa...

har termin 4.feb.
Det er ikkje så gale med strekkmerker føler eg.. Egentlig er ikkje dei sååå synlige heller.
Bare eg som la merke til det da eg beundret kor stor magen min he blitt.. hehe...

Anonym sa...

sykt fin blogg du har!!

Har forresten en konkuranse med premie til 400 kr! Vinneren skal jeg trekke snart, men det er så få som har meldt seg på så blir kjempe glad om du vil melde deg på!

http://josefinekleveland.blogg.no/1259164285_25nov2009.html#comment