tirsdag 22. desember 2009

Dear Santa. I've been a good girl, and you know it.

Eg har hatt en kjempekjekke dag.
Starta med en nyhet som eg helt ikkje vill tru på, men så viste det seg at det stemte... Og eg sitter her fortsatt i sjokk.
Liksom, korleis kan man gå så lenge uten å legge merke til det? Det er så usannsynlig... Men så er det da altså sant.
Og eg er i sjokk. Men eg er glad og..

Også var eg på Eid sammen med barnefaren og farmor, der farmor hadde kjøpt en seng til babyen.
Og det vil sei at eg har vore en snill jente i år ifølge julenissen, siden eg får alt eg ønsker meg...
Får iallefall alt eg ønsker meg til babyen, så får eg sjå om eg får noke av det eg ønsker meg til meg sjøl.

Trykk HER for å re-fresh your memory.

Men no blir det middag sammen med nesten heile familien.

Onkel Arvid kom til oss idag, og skal feire jul sammen med oss.
Og Lisa er komt heim igjen no, stakkar jente som sover på sofaen. Må vere helt utslitt etter volleyball-turneringen idag.
Også er Linda på jobb, men ho kjem no tilbake seinare ikveld. Så nesten heile familien er samla. Blir en koselig jul.

ER BARE TO DAGER IGJEN!!!! 


0 kommentarer: