tirsdag 8. desember 2009

Pepperkakebyen!!!

Steik for en kongedag på jobb.

Dagen starta no ganske bra og da. Himmelen var skyfri og eg kunne sjå månen og stjernene ganske så klart, det var kjempenydelig.
Så lette eg i lommene mine og fant ut at eg hadde 20kr, akkurat nok til en morgenkakao på 7/11.
Eg var no ganske tidlig ute på jobb da, slik eg alltid er når eg har halv åtte vakter. Dvs at eg var den første personen der, og ikkje har eg nøkkel til å komme meg inn, så eg sto no ute eg og koste meg med kakaoen og venta til noken kom.

Så fekk eg vite at halva avdelingen skal i Pepperkakebyen, og da tenkte eg: SHIT, det glemte eg å skrive på lista over ting eg ska gjer før eg flytter heim igjen. 
Og eg hadde så lyst å vere med på det, men var litt usikker på kva kroppen min seie. For egentlig skal eg unngå sånne turer der eg må stå og gå over lengre tid. Men eg hører ikkje på meg sjølv eg, så eg sa at eg kunne vere med på Pepperkakebyen. Var no liksom rett nedi gata. Kan tenke deg å gå ifra Johanneskirka i Bergen til Torgalmenningen.. Lengre var ikkje det..

Så vi tok med oss en god del unger på tur til Pepperkakebyen, og der prøvde eg å ta noken bilder, men pga dårlig kamera på mobilen så fekk eg bare tatt noken. Og desse bildene er med nattmodus på.
Men heldigvis! så skal resten av avdelingen til Pepperkakebyen seinare i veka, og da skal eg vere med og, og da skal eg ha med et skikkelig kamera med blitz!

 Men her er no noken heldige bilder som eg fekk tatt.. Men bedre bilder kjem underveis...


Dinna var skikkelig skjønn, den har HELLO KITTY på seg.

 

 

 

 

 
 Her skulle eg prøve å ta bilde av det toget som gjekk rundt og rundt.
Men det gjekk alt for fort for mobilen min...
 Men der står no et stilleståande tog som eg fekk tatt eg bilde av da.

 

 

 

 


Bare vent til eg får tak i et skikkelig kamera. Da blir det bedre bilder.

Fant også ut at når jula er over og Pepperkakebyens skal stenges, så kan jo den personen som ødela Pepperkakebyen første gongen, komme og ødelegge den igjen.



http://bloggurat.net/minblogg/registrere/d90a00ba4a2f2523394404b537a1986bf5a5dbb7

Blogglisten Personal blogs

0 kommentarer: