lørdag 19. desember 2009

Ut og trene igjen...

Iallefall når bekkenløsningen har gitt seg..
For da eg våkna idag tidlig fekk eg sjå dette:


snø over den vakre byen Måløy.
Nydelig syn...


Så eg må faktisk sei at eg gleder meg til å måke snø ifra alle dei 45 trappetrinna vi har opp til huset. Det er lenge sida sist det..
Men ryggen seie noke anna idag, og vis eg skal vere sosial ikveld og gå ut med venner, så bør eg slappe av idag, og legge sånn varmepakke på bekkenet mitt.

Også vil eg ut i snøen og leike meg.. Lage snømann, snøengler, ha snøballkrig..
Eg føler meg som et barn igjen idag..

Av en eller anna grunn har eg hatt denne sangen i hode i heile natt.
Men det er en nydelig sang da.





 Jonas Fjeld- Engler i sneen.

Men da var det å få seg noke frokost.
Skal ta snøbilder i heile dag :D:D


Blogglisten

0 kommentarer: