torsdag 17. desember 2009

Liker vi skiskyting eller ikkje??

Skiskyting.
Noke pappa ser på hveeer dag på denne tida. Eg våkna tidlig idag fordi vi skulle inn til Måløy, fordi eg skulle bestille meg en jordmor time i januar..
Men så begynner skiskytingen, og pappa benker seg foran tv-en og ser på alle damene med ski på beina som går rundt i ring og skyter på noke greie.

Eg sitter og stirrer på klokka og ser at den nærmer seg ett, og eg har vore våken og klar sida 11...
No må no han snart lette på rompa og sette seg i bilen..

Vis ikkje går eg til Måløy i dette kalde været...

Men liker vi skiskyting? 
Kva syns du om det? 

4 kommentarer:

bella sa...

sv: tusen takk for det :)

Maria sa...

Jeg er ikke så glad i skiskyting... Eller langrenn eller skihopp for den saks skyld. Er meget lite interessert i sport igrunnen. Hehe

Her finner du oppskriftene på julekakene:
http://liveti301.blogspot.com/2009/12/da-var-man-igang-med-julebaksten-ogsa.html

:)

Medusa sa...

Takker Maria ;)

Veronica (vera) sa...

Skiskyting e bonn kjedeli!!