søndag 6. desember 2009

Har ikkje helt vore min dag idag.

Kjenner det at IDAG er hormonene i ubalanse.
Bråvåkna idag og trodde det var mandag, og eg var sein på jobb. Tok meg et par minutt før eg tenkte over at det var søndag.
Så pga det har eg ikkje vore i humør idag.
Fekk no vaska noke klede og idag, men eg tror eg brukte litt for mykje vaskepulver, for det lukter litt gale. Vis det ikkje er luktesansen min som har blitt bedre da.
Men men, eg har no reine klede iallefall.
Også finner eg ikkje eyelineren min. Og den må eg ha!!!

Men så kjem vi til det mest mislykka idag!
Eg skulle lage pannekaker. Fant en oppskrift på nette som eg fulgte.
Der sto det at eg skulle bruke
3 egg.
2 dl hvetemel
5 dl melk.
1 ts salt
1 ts sukker.

Er det andre enn meg som syns dette virker mistenkelig?
Men eg prøvde denne oppskriften eg.
Og eg syns at røra vart ganske så bløt.
Men så skulle røra svelle i ca en halv time da. Og det gjorde den. Men den vart fortsatt veldig rar.
Ikkje tenkte eg så mykje over det før eg heiv på steikepanna og begynte å steike dem.
Måtte kaste dei to første pannekakene eg lagde fordi dei vart no totalt mislykka. Og resten? Joda, dei funka dei. Dei var no spiselige.
Men da veit eg iallefall det til neste gong. Ikkje stol på oppskrifter på nette, stol heller på mamma eller pappaen din.
Så neste gong eg skal lage pannekaker, må eg ringe pappa etter oppskrift.

No skal eg bare sitte rett opp og ned her slik at eg ikkje havner ut for en ulykke eller noke.

Dessuten så er eg alt for skjemd til å legge ut bilder av pannekakene. Tror neppe det finnes meir mislykka pannekake-lagere enn meg...



Blogglisten Personal blogs

0 kommentarer: