mandag 7. desember 2009

Da teller eg ned til eg flytter heim igjen.

Noken teller ned til JUL, og eg teller ned til eg skal flytte heim igjen til mamma og pappa.
Er rundt en to veke til.
Og her en noken ting eg skal gjer i Bergen før eg flytter heim igjen.

1: fullføre juleshoppingen min.
2: besøke mine tidligare kollega og sei hade.
3: Fare på Ulriken.
4: sjå "luftslottet som sprengtes", "twilight new moon" en gong til,  på kino
5. Fare i pepperkakebyen.

Eg lager ikkje en så veldig lang liste, for det er no bare snakk om noken dager så er eg heime i Måløy og spiser mamma sin mat igjen. :D


Blogglisten

2 kommentarer:

Anika Marie sa...

Hej!
Så moro att du fann till min blogg :) Ja, konserten var verkligen super! Men du vet, det blir säkert fler gånger - det känns inte som att BSB ska försvinna någongång snart ;)

Så du är med barn, förstår jag? Så otroligt underbart det må vara! Jag gläder mig skickelig till dagen jag med får en växande mage och mina fötter sväller upp :P hehe, nej men det är något som kommer snart, även för mig, hoppas jag :)

Angående ditt inlägg så gläder jag mig också till att se både Stieg Larson filmen (de två sista, har inte sett dem ändå) och Twilight!

Ha en superfin kväll,
Anika Marie

Medusa sa...

jepp, termin i februar, så eg gleder meg mykje til å bli mamma.

Får no håpe BSB kjem med fleire konserter. Har no vore en liten fan i lengre tid.
Og i februar får dei enda ei :P hehe.

Eg har sett twilight new moon to gonger allerede, men dei seie at alle gode ting er tre, so da må man sjå den en gong til :P