onsdag 9. desember 2009

Sheepless nights are not ok!

No har eg faktisk nesten fått nok.
Eg vil sove om natta.
Eg vil ha mulighet til å kunne sove tidlig og sove gjennom heile natta uten at eg skal kjenne noken sparke meg i stykker innvendig.
Eg skjønner ho litt egentlig, sånt sett. Ho vokser ganske fort no da. Og kan ikkje akkurat sei at det er så masse plass inni der heller.
Men skulle virkelig ønske at eg kunne få en heil natt med skikkelig søvn isteden for å ta det igjen etter jobben..

Men no skal eg da altså ta igjen noke tapt søvn... Vis eg er heldig så ser eg vel noken sauer.
Også skal eg lage en goood middag... Blir fårikål idag :D

(Haha, det tenkte eg ikkje over, får og sau er jo det samme... Så det blir nok saude på meg idag uannsett.)



Blogglisten

6 kommentarer:

Toyni sa...

sv: du er ikke alene. jeg føler også at jeg får veldig fort fett hår av glow. og det er nok tilfelle også. det er mange som sier det. og egentlig så skal man jo ikke vaske håret hver dag, men bruker man glow må man hvertfall det ! nei, sunsilk er mye bedre !

Silje sa...

sv: du har rett... vi kommer til å slite skikkelig :P siden samboeren min jobber med elektriske maskiner og Jeg går på nettskole :p
og daglig bruker jeg sånn 30 duppeditter som er tekniske liksom:P

Christine sa...

Hei! Så spennende å bli mamma da!? Er det din første?

Medusa sa...

Christine: ja det er min første. Og eg gleder eg utrolig masse.

Silje: Bare vent, snart trenger vi bare en dupppeditt til å dekke alle dei 30 dupppedittene. Skulle ikkje forundre meg heller...

Hild Frøya sa...

Så flott blogg du har da :-) Nydelig design og skikkelig gjenneomført..

SV: Tusen takk for gode ord.. det betyr mye :-)

Medusa sa...

Hilde Frøya: takk for kommentaren.
Alltid kjekt å få gode kommentarer, og det veit vel du alt om ;)