tirsdag 29. desember 2009

Gleder meg til Februar!!!

Som mange veit så har eg termin i februar.

Men for ei veke sida fekk eg vite noke koselig noke.
Ei venninde av meg er like langt på vei som meg, og ho har termin bare tre dager etter meg, altså 7.februar.
Ååååå, sånn eg gleder meg.

Eg har egnetlig følt meg litt aleine når eg har vore gravid, for eg har ikkje hatt noken å snakke med, ang det å vere gravid, med andre.
Det har liksom vore helst det å snakke med vennene mine om korleis det er å vere gravid, men dei skjønner ikkje korleis det er.

Men no har eg endelig noken å snakke med.
Litt synd ho fant det ut så seint da. Ho hadde jo gått i sju måneder og ikkje vist at ho var gravid.
Trodde ho hadde lagt på seg pga snop og brus.
Trodde sparka var bare noke luft i magen eller magesmerter, ho hadde iallefall ikkje reagert på det.

Men steik sånn eg gleder meg til februar. For da skal vi begge ha noken små babyer.
Ikkje bur vi så langt ifra kvarandre heller, så vi havner helt sikkert på samme sjukehus, håper eg.
Da kjem eg til å le meg ihjel når eg hører all skrikingen hennes på fødeavdelingen, og tenke "takk gud for at eg er ferdig med det der". (å presse ut en unge altså.)

Men februar blir en god måned.

Bare synd venninda mi må stresse litt med å få ting og tang på plass før barnet kjem.

3 kommentarer:

Merethe sa...

Korleis er det mulig??Å ikkje merke at en er gravid i så mange måna? Kor gammal e ho?

Medusa sa...

er like gammal som meg. 21..

Mari Borgli sa...

Utrolig koselig! Fin blogg du hadde. God jul videre og godt nyttår!


www.mandersenb.blogg.no