lørdag 12. desember 2009

Not my day.

Heile dagen har gått i dass egentlig...
Har ikkje gjort noke anna enn å vere deprimert og sur i heile dag, og eg veit ikkje om eg har noke grunn til å vere det engong.
Eg veit kvifor eg er deprimert, men eg veit ikkje om eg burde rote meg borti det.
Men men, sikkert bare hormonene som kicker inn.
Men det er en anna ting, eg har lagt merke til at eg er blitt veldig paranoid etter at eg vart gravid.
Også er eg veldig mistenksom til ALT!
Drives me nuts!

Men no er det heldigvis snart leggetid, så får eg bare håpe at dagen imåra blir bedre enn idag.
Sjøl om eg har lite trua på det.
Eg fekk jo to gratis kinobilletter med jobben igår da, så kanskje eg skal ta å ta meg en tur på kino imåra kveld. Finne en happy film som får meg i godt humør...

Noke tips til en bra film på kino? 

1 kommentarer:

Karen Marie sa...

vet godt hva du mener, særlig etter i dag! Kaster meg alltid inn på alle mulige nettsider for å finne ut hva som skjer..

Jeg skal i alle fall se New York I love you denne julen, ellers syntes jeg ikke det er så mye go´filmer denne julen :/