fredag 25. desember 2009

Thank you Santa...

Eg fekk alt eg ønsket meg til jul.
Det eg fekk var altså da:
- stellebord med mamma og pappa.
- bilsete med tante og onkel.
- barneseng med fullt tilbehør av farmoren til barnet.
- masse barneting og klede fra venner og kjente
- og en halv kasse med bleier fra Linda, Lisa, Siri, Are, Jannicke og Tanita. Må sei at eg måtte bare le da eg opna gaven. Aldri i livet om eg hadde tenkt meg at eg fekk bleier til jul. Men bleier må man jo ha. Så no trenger ikkje eg å kjøpe bleier til babyen ivertfall i et halvt år etter at babyen er født.
- også fekk eg snop også. Tihi. Snop på julaften må man ha.

Så takk til alle eg fekk gave med.
Og her kjem noken bilder.


neste år er det en baby eg har foran meg.

 
et lite søskenbilde måtte til.

 
hehe, eg og mamma matcha idag..
tihi, eg er høgare enn mamma.

 
Meg med den store gaven min fra Linda++++...
Oppi den var det bleier.

 
Måtte bare le litt da eg såg kva som var oppi.

 
Bleier. Og andre gaver som eg fekk.

 
Kvalsvik damene. Mamma er lavest. Hehe.


Da var julafta over. Håper alle hadde en koselig kveld.
No er det natta for min del.




1 kommentarer:

Veronica sa...

Naaw for ei søte Familie <3
Toppers gave du fikk med ne Linda da :D
Ser ut som dåkke stooor kosa dåkke i jula =)

Å kor søte Babymagen din e Lillian :) Ekje lenge til Prinsessa kjem heller no :)
Gler meg til å sjå ne!!
Ha ei stråålende Jul videre og Godt Nyttår =D