lørdag 12. desember 2009

Party food på under et kvarter.

Idag til middag lagde eg noke godt noke.
Navnet på matretten er ikkje eg sikker på. Det er vanskelig å uttale.
Men du lager det på denne måten:

- Du tar en tortilla wrap, sånn som man bruker til taco.
- legger det i en non-stick stekepanne, smører stekepannen med litt smør, legger tortilla wrapen på bunnen.
- har ost oppå.
- har skinke oppå.
- tar en ny tortilla wrap, smører salsa saus på den, og legger den oppå med salsa siden ned.
- venter til den underste tortilla wrapen er gyllenbrun og osten har smelta, så snur du den, slik at tortilla wrapen på toppen også får en gyllenbrun farge. Da får også wrapsa en god crispy følelse.
 - Også tar du en pizzaskjærer og skjærer det som en pizza.

And then you eat it.

Eg kom på at eg skulle blogge om det etter at vi hadde spist opp alt, så eg glemte no helt å ta bilder.
Men det var utrolig godt..
Eg hadde litt rømme på på toppen og da smakte det utrolig godt...

Neste gong eg lager det skal eg ta bilde.

Men det er det perfekte partyfood iallefall. Lager du det på fest så blir du en skikkelig hit ;)

Blogglisten

6 kommentarer:

Emelie sa...

Hørtes godt ut da hvertfall :P

Marianne sa...

SV; VS.
Hehe ;) Fint svar :D

xoxo,
Marianne

Bella sa...

sv: Håper dere hadde en flott lørdagskvell også :)

Ane - julekalender sa...

Det hørtes ikke så dumt ut. Kanskje jeg skal teste det ut en dag.

Sv: Dagens juleord er lagt ut, ta turen innom og gjett ordet, så er du med i trekning av premie neste helg.
Former er allerede bedre idag. Men igår kveld kom feber og alt, så halv 11 fant jeg sengen. Men det var deilig å våkne opp frisk og rask igjen idag. Armen er nesten helt fin og.

Erlinda sa...

Eg prøvde det, var ikkje så verst. Fort gjort å lage og man kan adde meir ingrediensa visst man vil;)
Pluss det var veldig mettandes!

Medusa sa...

ditta skal eg no iallefall lage meir av i framtida..