lørdag 5. desember 2009

No blir eg litt frustrert her.

Dei siste timene har eg prøvd å få den bloggen eg har på friendster sida mi over på blogspot sida mi, for det skal vist gå an på en eller anna underlig måte.
Men pga eg skjønner ganske så lite, så ga eg opp.

Den bloggen er no en blogg eg ikkje har brukt så masse da, så egentlig er det bare å slette den, men den kan vere ganske grei å ha sida eg skriver på engelsk på den sida.
Og friendster sida er en side eg nesten bare har engelske venner der, eller det vil sei at det er en side der eg snakker engelsk med folk. Eg har helst flippinske venner der, og sida eg ikkje kan snakke eller skrive filippinsk, så skriver vi på engelsk.

Men eg håper at iløpet av det året eg har permisjon så skal eg lære meg filippinsk.

Men no skal no eg iallefall tøyse meg litt til med friendster bloggen, og sjå om eg får den til å virke som en fullt mulig leselig blogg for folk. Vis ikkje så sletter eg heile bloggen og begynner å skrive engelsk på denne bloggen. Et norsk innlegg med engelsk oversettelse under...

Eller kva syns du? 
For å vere ærlig liker ikkje eg den ideen så godt...


0 kommentarer: