fredag 11. desember 2009

Trist dag.

Var en litt sørgelig dag idag.
Det min siste dag på jobb. Legen har bestemt at eg skal ut i 100% sjukmelding fra og med mandag av.
 Litt trist å bare forlate dem. Eg har hatt det skikkelig koselig sammen med alle ungene og ikkje minst kollegaene.
 Alle kollegaene har vore så forståelsesfulle og snille med meg ang min situasjon.
Da eg først kom dit var eg ganske usikker på korleis eg skulle forholde meg.

Eg kom dit med skiveprolaps og var ca fire måneder på vei, gjekk med krykke og hadde problemer med å gå.
Men eg sa ikkje noke, eg holdt ut, iallefall for en stund.
Så gjekk eg til legen og fekk meg sjukmelding. Fekk først 20%, altså fri den dagen det var turdag.
Men det viste seg at det ikkje  var nok.
Eg måtte øke sjukmeldinga meir, så eg fekk fri to dager i veka.
Men så vart det sånn at eg heller skulle jobbe halve dager heile veka.
For eg følte sjøl at eg gjekk glipp av mykje på jobben dei to dagene eg ikkje var der.
Dessuten følte eg at eg var på en måte en byrde for mine kollegaer, for når man er lærling, så kan ikkje arbeidsplassen ta inn vikar for lærlingen.
Så da vart det sånn at eg jobbet fra halv åtte til ett om dagane.
Og det funket ganske bra.

Men så vart eg da altså 100% sjukmeldt. Har jo hatt litt problemer med bekkenløsning, og etterkvart som magen blir større så legger ho også meir press på ryggen og der prolapsen sitter.
Så eg fekk en tidlig juleferie, sjøl om eg kunne ha venta ei veke til.

Men eg fekk no en ganske fin avslutning på veka da.
Barnehagen feiret santa Lucia idag, og det var skikkelig koselig.
Så lagde eg til en liten gave til alle barna på avdelingen, og gjett om dei vart glade da.
Men så fekk eg også gaver.
Eg fekk en body, en genser og en bukse til babyen, også fekk eg to kinobilletter og en cd som er til meg.
Eg vart no ganske så rørt da. Måtte kjempe for å holde igjen tårene.

Men eg tok fleire adjø-er idag.
Eg var med fysioterapauten min idag og. Ho har hjulpe meg masse ang bekkenet og ryggen, eg tror det at dersom eg ikkje hadde gått til ho, så hadde eg tatt juleferie for lenge sida.

Så det har vore en ganske emosjonell dag for meg.
Mange adjøer... Men eg skal no tilbake til Bergen etter et år.
Men likevel............ det er trist...


Blogglisten

3 kommentarer:

Vegma sa...

sv; Har ikke prøvd den så veldig , men den er først litt vondt å ligge på, men om man slapper av, blir det faktisk ganske behagelig. :)

Siv ilist sa...

Men det blir jo sikkert koselig å komme heim igjen og :)

Medusa sa...

Siv: ja det blir godt å komme heim igjen..
gleder meg allerede.
ekje lenge igjen no..