onsdag 16. desember 2009

Back for good.

Eller iallefall for et år iallefall..

Det har seg sånn at eg no har flyttet heim igjen til Måløy, til min mor og far og mine søte små søstre...
Søte og små var dei nok engang, men ikkje no lengre.
Einaste som er søtt og smått her no er katten til Linda, Puma.

Sjå så skjønn. Også mangler ho hale.
(les alt om ho i bloggen til Linda)
Full navn: Oprah Puma Kofi Kingston Winfrey Banks.


http://sakligetrollet.blogspot.com/2009/12/oprah-puma-kofi-kingston-winfrey-banks.html

Men steike tid eg vart glad da eg våkna idag tidlig. Sola skein og man fekk en skikkelig god høstfølelse, men ikkje noke julefølelse.
Men no seie mamma det at vi skal sette opp juletre til helga.
Veit det er litt tidlig, men vi er alltid tidlig ute med pynting av hus til jul.
Mamma tar jo for eksempel julevasken i november, også vasker ho kvar dag fram til jul.

Men det er godt å vere heime igjen iallefall.
No er det bare å vente... og vente...... og vente....


Tenk å våkne opp til dette kvar dag da.
Nyyydelig. Sola skinner over Måløy by.
Sett fra altanen heime.






0 kommentarer: