lørdag 5. desember 2009

Mørk og dyster lørdag.


Sola er vekk, og det er pågangsmotet mitt og.
Det er lørdag, det er 1000 ting å gjer i leiligheta idag.

Skal blant anna
- ta julevasken, det vil sei å vaske badet, kjøkkenet, toalettet, gangen, soverom og stue.
- ta klesvasken- muligens siste gong før eg reiser heim igjen.
- prøve å pakke sammen noken av tinga mine så eg slepp å stresse med det dagen før eg skal fare heim igjen.
- henge opp dei kleda eg vasker.
- lage middag, med mindre vi bestemmer oss for å spise ute idag.
- prøve å få sortert alle bildene eg har på maskina. Sette navn på de eller noke.

Men pga mangel på motivasjon og pågangsmot så har eg ikkje så veldig lyst til å begynne på det.
Må finne en måte å finne motivasjonen på.
Eg kan jo starte med å reise meg ifra sofaen og skru musikken på full guffe og bli en mor: altså sette gutane i arbeid også slik at det ikkje er bare meg.


Blogglisten

2 kommentarer:

Siv ilist sa...

Med på byttehandel? Du tar min eksamen i fonetikk og grammatikk, så gjør eg alt ditta for deg og enda meir til! :D

Medusa sa...

tja, vis du er fornøgd med å akkurat stå på fonetikken og gramatikken. Lenge sida eg gjekk på engelsk du, ekje så mykje eg husker...