søndag 20. desember 2009

Snowy Sunny Sleepless Sunday.

Off, sånn eg angrer på igår..
Eg angrer fordi eg drakk Coca Cola.
Og kven viste at når eg drikker Coca Cola så blir jentungen vill og galen og gjer slik at mamma ikkje får sove?? 
Joda, eg viste det, men eg drakk Cola forde om.

En søt liten isbjørn som drikker coca cola.
Eg skal ikkje drikke cola meir iløpet av svangerskapet.


Eg hadde det jo så kjekt igår sammen med Stine og Hilde på Min og Din kafe i Måløy.
To av favorittrubadurene mine spelte der, Maestro og Junior. Dei er utrolig flinke trubadurer. Og vi koste oss skikkelig. Eg og Stiner er no gamle bekjente av trubadurene, så vi bare blunker litt fint til dem, så speler dei favorittsangene våres.
-Hellbillies med den finaste eg veit. 
- Vamp med tir na noir.
- Vassendgutane med ungkar med dobbelseng.

Stine og Hilde.

 
Maestro og Junior.
Kjekke trubadurer ifra Volda...


Steik for en artig kveld eg hadde.
MEN da eg kom heim igjen og skulle til å legge meg, så kom ikkje det på tale engong.
Ho dreiv å tulla seg og sparka meg og var helt galen. Og i tillegg hadde eg bekkenløsning, så eg vart no helt galen fordi eg ikkje kunne sove.
For å vere ærlig så ville eg bare vekke mamma slik at ho kunne holde meg med selskap, men når ho sover og snorker godt, så skal det en telefon til for å vekke ho..
Det er rart, ho hører telefonen ringer, og da våkner ho..
Er det en av døtrene hennes som skal ha kontakt med ho, så sover ho bare vidare.

Men eg skal iallefall nyte dagen idag med masse kos og å slappe av.
Så skal eg sitte masse på en sånn pilatesball eg fekk låne med farmora til ungen..
Den skal vist hjelpe ryggsmertene og bekkensmertene mine.



Blogglisten

0 kommentarer: