torsdag 17. desember 2009

Gjett ka folkens!!!!

DET ER BARE EI VEKE IGJEN TIL JUUUL!!!

Og eg er ikkje litt i julestemning engong. Det mangler så mykje, men det er vanskelig å sette navn på kva.
Mamma har no gjort det ganske så koselig her, men eg ser ikkje ei einaste julestjerne, ingen blinkande julestjerne i vinduet, kor er juletreet? og KOR ER SNØØØEN??
Eg ser bare masse rødt! Røde gardiner, røde duker, røde stearinlys. Men det er ikkje nok til å få meg i julestemning.
Hjelp meg å komme i julestemning folkens!


Her er en liste over ting eg skal gjer før jul.
- bestemme meg om dei tre siste gavene er pengegaver eller om eg skal kjøpe julegaver.
- pynte juletre, noke som kan skje allerede idag :D
- lage julekaker. Pappa skal lage noken i helga, så da skal eg og teste ut mine skills...
- finne masse julemusikk for å komme i julestemning.

 Eg var no så heldig å få Odd Norstoga og Sissel Kyrkjebø sin julecd med kollegaene mine fra Rosetårnet barnehage, så da har vi litt julemusikk i hus iallefall.



Noke meir da eg trenger da for å komme i julestemning?

Blogglisten

0 kommentarer: