torsdag 10. desember 2009

Julegave handel.

Halvveis ferdig no med julegavehandelen. No har eg bare til familien igjen.
Syns no eg har vore ganske flink da, med å kjøpe julegaver til vennene mine.
Vart en god del pakker til under 1000,-.... Kan dessverre ikkje ta bilder av det i tilfelle noken av vennene mine leser dette..
Men eg skal sette meg ned iløpet av kvelden og pakke inn desse gavene, så kan eg ta bilde.

Men det som er viktig å huske på når man kjøper julegave er at det trenger ikkje å vere så dyrt...
Man får masse fine ting bare man veit kor man skal leite.
Og takket vere min smarthet (...........) så hadde eg nemlig laget meg en liste over kven eg skal kjøpe gaver til kor kor eg skal kjøpe det. Og alt var innen budsjett og ;)

Så eg er fornøgd med dagens innkjøp.

Andre som er nesten ferdig/fullstendig med julegaveinnkjøpet sitt?



Blogglisten

1 kommentarer:

HansHB sa...

Det beste er å være fornøyd!
Har ikke startet det innkjøpet enda, men det kommer....
Takk for kommentaren på bloggen..om julegavetips...