onsdag 11. november 2009

Yey, var ikkje Grisesjuka!!!!

Så etter en prat med legen der eg fekk en forlenga sjukmelding der eg jobber bare 60%, og en henvisning til fysio slik at eg slepp å betale noke for den fysioterapi behandlingen eg får, så fant vi fort ut at eg har ikkje Svineinfluensa ;)
Glad for den nyheten...
Men eg fekk skrevet meg på lista, så eg skal ta vaksinen når eg får time..

Men no når eg veit at det ikkje er svineinfluensa så gjelder det bare å bli kvitt denne fobanna forkjølelsen.. Er lei av å ha haudeverk, svimmelhet, hoste, nysing, tett nese, tett hals.. Det er aldri noke kjekt når man blir sjuk...
Einaste som er kjekt med det er når man har mamma til stede og passer på deg heile tida.. Men kva skal man gjer når man ikkje har mamma da?
Jaja, eg har no noken som passer på meg no når mamma ikkje er til stede.. Så får eg bare passe på han når han blir sjuk....


0 kommentarer: