onsdag 4. november 2009

Er lei....


No er eg lei..
For det første så har eg enda en fridag.. Man må klage litt på fridagene sine når man får et heilt år fri fra jobb for å oppdra en unge snart.. Også skal eg teknisk sett ikkje på jobb imåra, bare delta på personal møte seinare på kvelden.
Men det som er greit med fridag er at man får sove lenge, kanskje litt for lenge etter det eg opplevde idag.. Eg tenkte eg skulle stå opp sånn i ni tida, begynne å rydde og vaske litt sida eg hadde så god tida, sant. Men ikkje F***
Sto opp halv elleve, fant meg noke frokost, begynte å rydde litt på kjøkkenet, satte meg ned med noken oppgåver i opplæringspermen, endte med en tur ut til Åsane med Kristine, var der i ca tre timer.
Og no har det blitt mørkt, og eg gidd ikkje å gjer noke av det eg tenkte eg skulle gjer.
No blir det middag, også skal eg kose meg med en disney film eller to.. Får ta å komme meg gjennom dinna lista...

1 kommentarer:

Erlinda sa...

Greit å ha fridaga av og til:P