fredag 27. november 2009

Litt av en fredag

Dagen begynte så som så.. Eg hadde problemer med å stå opp pga ryggen, så eg måtte bare ringe jobben og sei at eg ikkje kunne komme på jobb idag. Og det var litt synd, for vi skulle bake pepperkake hjerter idag sammen med ungene, og det hadde eg gledet meg til i heile veka.

Men eg fekk no massasje idag tidlig, også fekk eg rydda litt og litt da, tar meg en pause inniblant så ryggen får slappet av litt, for ikveld kjem systra mi på besøk...
Også vis eg er i form til det da, så blir det sikkert en liten tur på byen for å shoppe.
Juletreet i byen skal tennes idag, så da er butikkane opne til 24.00....
Men vi har no heile morgen dagen på å shoppe og..
Så vi får sjå ka so skjer.

Blogglisten No sitter vi bare her og slapper av og nyter varmen ifra peisen.. Gleder meg til middag idag, for vi skal ut og spise.
Må no unne oss litt god utemat en gong iblant. Særlig vis det er kinesisk mat det er snakk om...


2 kommentarer:

Erlinda sa...

Du e berre feit:P

Medusa sa...

Am not...
Er egentlig bare BabyWeight som teke på...