tirsdag 10. november 2009

Fakta om meg når eg er sjuk..

Ja da har vi altså klart å bli sjuke.. Skylder på torsdagen og fredagen.. Ekje bare bare å sitte i en stor forsamling i fleire timer der folk kan ha kva som helst å smitte..
Eg er bare glad eg kkje har fått svineinfluensa. Eller for å sei det sånn, eg håper det ikkje er svineinfluensa eg har fått. No er det bare en dag igjen til eg skal til legen og sjekke om eg tåler vaksinen...

Men her har vi litt unyttig fakta om meg når eg er sjuk:
1- Eg spiser ikkje. Eg klarer ikkje å spise, og vanligvis når eg spiser så er det noke kaldt noke som is eller isbiter. Men eg veit eg bør spise, så eg tvinger i meg ei skive rett før eg teke paracet... Vis ikkje blir magen uggen, og det vil vi ikkje ha noke av.
2- paracett slår meg helt ut. Teke eg en paracett så sovner eg, og sovner eg så sover eg i evigheter... Sånn som idag, eg sov til tolv om morgonen, sto opp, prøvde å spise noke, men det gjekk ikkje, så eg tok en paracett til og gjekk og la meg igjen pga feber og haudeverk. Og det endte med at eg sov i tre timer...
3- Må ha is og isbiter.
4- Drømmer sjuke drømmer, som i ettertid viser seg å komme i oppfyllelse.
5- Klarer ikkje å røyke... (no snakker eg av tidligere erfaringer.. røyker ikkje når eg er gravid)
6- alt for slapp til å bruke penger. Med andre ord, eg blir fornuftig når eg er sjuk.
7- Må ha mamma til stede... Man er aldri for gammal til å bli pleiet av mamma når man er sjuk...


Men no vil eg ha meir isbiter... Også blir det vel en tidlig kveld idag og...

0 kommentarer: