torsdag 19. november 2009

Storm ved Stadt...

For en dag....
Ingenting har gått min vei..
Skjønner ikkje..

Litt kort oppsummering om kva som har skjedd.. 
- Hadde en underlig drøm idag tidlig, også fant eg noke som hadde noke med den drømmen å gjer da, så eg har vore paranoid i heile dag... Det skal ikkje gå ann. Har tenkt fram og tilbake på om det kan stemme eller ikkje. Og no er eg veldig bekymra. Eg har mine stunder der eg har sanndrømt, derfor eg er redd for at denne drømmen kan vere sann..
- Våkna og skulle til å rydde og sånt.. Men det vart ikkje noke av fordi eg satt på facebook..
- Kom på jobb, og der var no ungene i 100.. Så eg fekk no seff haudeverk.
- Fekk vite at eg må ta tidligvakta imåra sida den opprinnelige tidligvakta er sjuk. Og det er no litt teit da, sida eg skal på kino ikveld og sjå Twilight New Moon, men den varer no i 2timer og 10minutt..(filmen begynner 23.58 for de som ikkje veit det).Så eg er sikkert ikkje heime før halv tre- tre, Også ska eg på jobb halv åtte imåra tidlig..
- Også ladet iPODEN min ut idag og eg finner ikkje ledningen.... KRISEEEEE!!!!Eg må ha musikk...
- Også skulle eg hente billetten min til filmen ikveld, men det var ikkje opent borte på kinoen da eg var der, og ikkje gadd eg å vente til det opner heller..

Så no får vi håpe at resten av kvelden går som eg vil da..
Men det gjenstår å sjå.. Det regner også... Og det er ikkje noke kjekt..
Det skal no iallefall lette til eg skal ut.. Håper eg..


Et typisk høstbilde fra Stadtlandet en stormdag.






Blogglisten

0 kommentarer: