tirsdag 24. november 2009

Flittig liten maur.


Jamen har eg vore flinke idag.
Mamma vekte meg i halv seks tida... Da hadde ho nettopp komt tilbake til hotellet etter å ha fulgt onkel Leo på flypassen. Men pga noke genetisk som fører til at Rejoy-ene alltid glemmer ett eller anna rett før en avreise, så måtte mamma ringe onkel Leo igjen. Han hadde nemlig klart å glemt et eller anna hos mamma. Eller så har mamma glemt å gitt han noke før avreisen.
Vi glemmer alltid noke uannsett...

Så fekk eg sove litt til... Og idag har eg bakt boller, ryddet kjøkkenet (igjen), laga middag (svinekotelett med fløtegratinerte poteter........NAAAAAAM)
Også har eg vasket ned rommet eg har leigd oppe på Rothaugen.
Deilig å få det uannagjort. No slepp eg å tenke på det iallefall..

No skal eg bare slappe av med litt NDS og tv.



Blogglisten

0 kommentarer: