søndag 8. november 2009

Houston, we are going to get a problem....

For en dag..
For en koselig dag.
For en koselig og kjekk søndag....

Alle Prosjektene mine vart vellykka... Rydda og vaska nesten heile leiligheta, tok jo bare det som var mest skitten. Og lot det som ikkje var så gale bare vere til en anna dag... Funker greit nok det.
Men det som var mest vellykka var no PINNEKJØTTET!!!!!! Det var nyyydelig godt... Bare håper eg ikkje blir alt for lei pinnekjøtt før jul da..

Også fekk vi sett ferdig første sesongen Allo Allo... Og mens eg såg episodene så kom eg til å tenke på masse ting som ikkje stemmer helt...

-For det første så tror eg det at han Kafè eiaren, Renè, er en PIMP. Koffor det, undrer du? Jo, nettopp fordi han bruker de to servitørene sine til å smiske for de tyske generalene for å få tak i ting og tang, som sukker, smør og parafin...







- For det andre så driver jo han med sånn landsforæderi... Jobber sammen med engelske, tyske og franske under krigen.. Men det er jo liksom det seien handler om.


- For det tredje så er det også om seksual trakassering mellom Hr. Flick og Helga.






- Også til slutt er det om han Løyntnant Gruber som er en smule homo.. For eg trudde Hitler var imot alle som var homo og jøder liksom.. Men llikevel så er han i militærer og er Løyntnant... Jaja, det er no en serie da.. Og skal vere morsomt..








Men så til sjølve problemet for dagen..
Eg kjem ut av dusjen, og skal til å klippe mine tånegl. (yeah I know, too much detail) Men så innser eg at det er litt vanskeligare enn eg trudde fordi magen er i veien.. Eg klarte no å klippe alle tåneglene mine, men det tok tid, og det var vanskelig.. Bare tenk når magen blir større!!!. Får vel problemer med å få på meg sokkene også tenker eg..
Skulle vore sånn at når man vart gravid så sluttet tåneglene å gro.. Også skulle alle ha fått sånn maskin, sånn sokkemaskin der det bare er å trå føtene nedi også har man fått på seg sokkene. Isteden for å bøye seg ned og slite og streve med å få på sokken om morgonen.. Får håpe en sånn maskin er på markedet til neste gong eg er gravid..

0 kommentarer: