mandag 23. november 2009

Å off..

Det har seg sånn at mamma og pappa er i byen no da. Sammen med Siri og onkel Leo.
Imåra reiser onkel Leo tilbake til Filippinene :(
Synd eg fekk så liten tid sammen med han..

Men det har seg sånn at eg skulle ønske at eg var sammen med mamma og pappa akkurat no, men så har det seg sånn at ryggen er såpass dårlig at eg klarer så vidt å bevege meg.
Men eg får håpe dei koser seg.
Fekk no sett dei litt da, dei skulle no ta med flyttelasset mitt fra Bergen til Måløy, så neste gong eg skal reise heim igjen til Måløy, så flytter eg tilbake.
Og da har ikkje eg så masse å ta med.


Men no skal eg varme opp varmepakken og legge den på ryggen... Så får eg noken til å massere ryggen etterpå..





Et bilde av meg da eg skulle hente onkel Leo på flyplassen da han kom til Norge for første gang.
Ikkje viste eg korleis han såg ut, så eg måtte lage en sånn plakat. Fekk ungene eg jobber med til å hjelpe meg med å fargelegge bokstavene og pynte plakaten.

Blogglisten

0 kommentarer: