torsdag 26. november 2009

KYKELI-KLEMME-TID!!!!!


Eg og en kollega av meg begynte å snakke om gamle barne- tv programm som gjekk på tv da vi var små...
Det var:
- Sesam stasjon.
- Kykelikokos tidlig om lørdagane.
- Noas dyrebare øy.
- Go 'elg.
Bare for å nevne noken..

Eg fekk så lyst til å sende en mail til dei NRK folka og spør om dei i det minste kan sende noken av desse programma i reprise. Og da meiner eg reprise på NRK1, og ikkje på NRKsuper, eller NRK2, eller NRK3...
Sånn som Kykelikokos.. Det hadde no vore et kjekt program å stå opp til om lørdags morgoner.. Eg veit no iallefall at eg ville ha stått opp klokka 8 en lørdags morgen bare for å få med meg Kykelikokos.
Eller Go 'elg, et godt underholdningsprogram for ungdom på fredager etter skuletid.

Liker ikkje helt desse alternative tv-programma dei har no.. Unger lærer ikkje noke som helst, dei sitter bare der og blir hjernevaska til å vere enig i alt det dei på tv seie. "Ikkje sant? Joda, det stemmer det.."
Og språket er bllitt forandra og.. Skulle tro at dei på tv no snakker til en gjeng med 3åringer. Men som eg har lagt merke til, så kan 3åringene meir enn det vi tror dei kan.. Det er bare dei på tv som ikkje veit det.

Da avslutter vi dette innlegget her no med noken bilder før eg tar helt overhand her og finner meg sjøl i å skrive en mail til NRK folka for å forlange dei gode gamle Barne-TV programma tilbake.
Vil no heller at ungen min skal vokse opp med dei barne-tv programma enn det dei har no..







Gode gamle minner. Blogglisten

0 kommentarer: