onsdag 18. november 2009

Elleve veker igjen.....

Det er 11 veker igjen til eg har termin! Skummelt....
Eg er jo ikkje litt forberedt engong!
Så no har eg laget meg en liste- etterspurt av farmoren- slik at eg kan sjå kva eg trenger...
Og her er det eg fant ut.

Must have:
- Barnevogn m/ vognpose, myggnettning og regntrekk.
- Barneseng m/ babydyne, madrass, tisselaken(?) laken og dynetrekk.
- Babycall.
- Uro
- Stelleveske.
- Dresspyjamas
- Strømpebukser
- Bomullsjakke og vanlig jakke
- Sokker
- Babytepper
-  Utedress.
- Stellebord.
- Babyhandkle
- Badebalje.


Her er det eg er usikker på om eg trenger:
- Bilsete.
- Reiseseng
- Vippestol.

Og her er dei tinga eg tror eg kjøper etterkvart.
- Smokk.
- Barnestol
- Leikematte.

Kor i alle dager skal eg får tak i desse tinga da? Det er ikkje så stort utvalg i Måløy....




Blogglisten

0 kommentarer: