onsdag 25. november 2009

Det regner perler fra himmelen.


For en kjekk dag det har vore på jobb. Først trodde sjefen min at eg var for sein, men så hadde ho bare forvekslet dagene mine.. Idag begynte eg seint, og imåra begynner eg tidlig...
Men stakkars sjefen. Ho var no helt stressa... Ungene var helt på styr idag... Og da bør dokke vite at dei mest bråkete ungene ikkje var der..
Idag var det bare dei "snille, koselige, kjekke" ungene som var der. Men eg tror det at fordi dei som bruker å bråke mest ikkje var der idag så fekk dei andre bråkt litt. Og det tror eg dei hadde litt godt av og..

Også skulle vi ut da, ut og leike. Også begynner det å hagle. Og da får eg det spørsmålet oppi trynet: koffor regner det perler fra himmelen?
Ord fra barnemunn er så koselige, og morsome å høre på.

Var til og med ei jente som sa at alle som er på sjukehus er sjuke, men ikkje dei som skal ha baby, for dei er bare på sjukehus og skal hente babyen sin. Også får dei reise heim igjen etterpå..
Så spurte eg: kor får sjukehuset tak i babyene da?
Også seie ho lille jenta: eg veit ikkje. Men da mamma var på sjukehus hadde ho ingen baby når ho gjekk inn, og når pappa henta ho så hadde ho baby.
Også seie eg: jamen eg har no en baby inni magen, og når babyen vil ut, så må eg på sjukehus.
Også seie ho: jamen korleis kom babyen inn i magen da? Kan du gjør slik at babyen kjem ut no?

Og ditta der med blomster og bier og hvor kommer babyer fra, det teke ikkje eg med en 4åring. Ho får vente noken år, og da bør ho få vite det av foreldra sine.



Blogglisten

0 kommentarer: