torsdag 26. november 2009

Pizzagjengen? "Mor" for tre? Går ditta bra da?







Eg kom på at eg føler meg nesten som Pizzagjengen her eg sitte. Dokke husker vel den serien.
To gutter og ei jente som er gode venner og kjem godt overens.
Jo, sånn har eg det no. Bortsett fra at vi bor ilag da, og han eine er far til ungen min.
Men no har det seg altså seg sånn at det er komt en ny fyr inn i leiligheta. Han er kompis til han som ikkje er far til ungen min.
Så no i ca en måneds tid så skal vi alle fire bo ilag.
Eg flytter no ut og hjem til Måløy i midten av desember, og alle tre mannfolka her flytter ut av denne leiligheta i slutten av januar. Men det er no bare for en lita periode. OG det er plass til alle her, så man kan egentlig ikkje klage.

Eg bare håper det ikkje blir sånn at eg blir som en "mor" for alle tre.. Hehe...
Neida, vi kjeme nok til å stortrives sammen den siste tida eg har igjen her i Bergen by...

Og sida vi snakker om Pizzagjengen, så må eg bare legge ut ditta deilige bildet av Ryan Reynolds...
Ditta er vel alle jenters drøm å ha på soverommet sitt... Iallefall på mitt... Tihi...

* I will do as you command, Mistress! *


 

Blogglisten

0 kommentarer: