søndag 1. november 2009

Disney 4ewa!!!!!!

Du kjem sikkert til å sei eg slite, eller har lite å gjer på, og det kan stemme.
For eg har lasta ned alle disney filmane, tror eg da, som er blitt gitt ut mellom 1937 og fram til 1999.
Det tok meg ca tre veke før alt var ferdig, men det var verdt å vente på det.. Så no skal eg sjå alle dei filmane da, når eg har tida. Eg bare elsker disney filma. Dei er så koselige.

Eg har no så vidt begynte på det da, eg såg DUCKTALES THE MOVIE- TREASURE OF THE LOST LAMP. Den er ifra 1990, så den er ikkje så gammal.... Fekk en sånn barnslig følelse over meg da eg såg den... Tok meg rett tilbake til barndommen.



Men eg skal begynne på begynnelsen av, å sjå den første filmen fra 1937 og fram til 1999.
Første filmen eg skal sjå er...................




0 kommentarer: