onsdag 18. november 2009

Gode gamle saccosekker....

Kven husker vel ikkje saccosekker.. ?
Sånne store poser med isopor inni også kunne man sitte i dem på golvet og kose seg..
Da eg var liten så hadde eg en saccosekk, og den var rosa, og den var så behagelig å sitte i.. Husket eg og søstrene mine kranglet om å få sitte i den.
Og vi kranglet vel så mykje til slutt at vi lagde hull i den... :(
Og helt siden da har eg mast på mamma om å få en ny en. Tida gjekk, og vi ble plutselig for gamle til å ha saccosekk i huset.
Men så vart eg no gravid, og fysioterapauten min har faktisk anbefalt meg til å kjøpe meg en saccosekk for at eg skal kunne sitte bedre ang ryggen.
Så eg har sotte på nette og lett og lett og lett etter saccosekker.. Men steik for noken priser dei har visse plasser, også har ikkje dei saccosekker andre plasser.. MEN idag må vere min lykkedag....
Eg skulle bare sjekke en gong til, og muligens på ebay om dei solgte noke saccosekker der, men så fant eg det.
En møbelbutikk her i Bergen selger saccosekker.. Det koster litt, men det er vel verdt det..
Så eg får vel ta meg en tur til den møbelbutikken i helga og kjøpe meg en sånn en.... Også skal eg misunne mine søstre, for dette blir en saccosekk eg ikkje kjem til å dele...





Blogglisten

1 kommentarer:

Anonym sa...

Hei! Vet du om den møeblbutikken fortsatt selger saccosekker? Og hva heter denne møbelbutikken? Jeg har veeldig lyst på en :-)