mandag 9. november 2009

Aaaaaaatjoooooo... Host Hark.. *snufse snufse*

Begynt å bli sjuk også no.. Håper det ikkje er svineinfluensa.. Eg veit no korleis det er å ha influensa da, så vis svineinfluensa er lik vanlig influensa, så er ikkje det svineinfluensa eg har..
Men det er no litt kjedelig da, å bli sjuk med en gong man kjem tilbake til jobb... Får bare håpe at feberen holder seg unna til helga.. Vis ikkje må eg ta meg fri imåra...
Men heldigvis skal eg til legen på onsdag...
Så no får eg bare slappe av litt meir og bare prøve å bli frisk... Sov jo i tre timer ca etter at eg kom heim fra jobb.. Så blir det en tidlig kveld idag og...

Her er et bilde av meg sjuk..... ADVARER mot sterke bilder..

 Herregud, eg legger ikkje ut et bilde av meg sjuk.. Så galen er ikkje eg...


0 kommentarer: