tirsdag 3. november 2009

Skeptisk til frukt???


Begynner å lure på om eg er blitt skeptisk til frukt. Ikkje fordi det er så forbanna sunt eller noke, men meir redd for at det er ett eller anna som lurer seg inni frukten og eg kjem til å ete det.
For ikkje så veldig lenge sida fant eg en LARVE inni en appelsin nemlig.
Og det var ikkje noke behagelig opplevelse. Tenk vis eg hadde spist den da.
det er den lille kvite greia på skjeen der..


Så her en dag kjøpte eg en klase med druer, og den skulle eg til å begynne på idag. Men idet eg tok opp den første druen, så la eg merke til at den var ganske skitten. Så da tok eg ansvar og begynte å vaske druene, en for en. Faktisk, eg vasket dem en etter en for å forsikre meg at dei var reine før eg begynte å spise dem.
Druene såg ganske gode ut etter at eg hadde vasket dem.


Man kan aldri vere forsiktig når det gjelder frukt.

0 kommentarer: