tirsdag 17. november 2009

Innlegg nr. 40!!!!!

Eg er flink, innlegg nr 40 er på plass...
Tenkte eg skulle skrive litt om dagen før eg gjekk og la meg..

Begynte på jobb halv åtte idag tidlig da. Men pga buss, så kjem eg alltid et kvarter tidligare enn dei andre. Så eg bestemte meg for å fare til den nærmaste 7/11 og kjøpe meg noken rosinboller og en kopp kakao.
Bollene fant eg fort fram, men det som var problemet var kakaoen.... Der sto eg, og ville ha en kakao. Eg trykte på knappen og maskinen begynte å lage lyder, men den lagde ikkje noke kakao.
Det einaste eg fekk var varmt vatn med skum. Eller varmt vatn og melk. Og ingen av dem virket fristande.
Så fekk eg hjelp av han fine fyren bak disken da.
Og han sto der en stund han og og prøvde å fikse dinna maskina... Så plutselig ser eg på klokken og ser det at eg skal begynne på jobb om FEM minutter. Og eg tenkte; skal eg vente på kakaoen eller skal eg skal eg bare betale for bollene mine og stikke.
Og akkurat idet eg skulle til å sei noke, så fekk han det til. Fekk til og med halv pris for kakaoen for at det var så mykje problem med maskina. Lucky me.....

For å sei det sånn, så var det det einaste høgdepunktet for dagen. Eg var på jobb til ett. Satt i tre timer og arbeidet med arbeidsoppgåvene mine fra opplæringsboken i Barne- og Ungdom.
Alle dei andre skulle på tur til Akvariet. Synd eg ikkje var med på turen, for man får så masse koselige bilder på veien.

Babyen har sparket og vore livlig i heile dag.. Ho har til og med hikka.. Tror ikkje ho liker Cherrios så veldig godt, ho har vore livlig etter det..
Så no skal eg gå og legge meg i håp om at ho roer seg litt ned.

Godt natt...


Blogglisten

0 kommentarer: