tirsdag 3. november 2009

Slakke slakke veke i vente.

Jauda, så da var tirsdagen snart over. Har no vore en lang tirsdag egentlig.
var på et møte tidigare idag med sjefen min og ei jordmor fra arbeidsmiljøformidlinga eller noke sånt.
Ho var der for å gi meg litt sånn tips om ting eg kan gjer og ikkje gjer på jobben da..
Og her er det vi kom fram til:
- ikkje løfte eller bære barn. (det kan bli vanskelig sida eg jobber i en barnehage)
- ikkje løfte eller bære rundt på stoler eller tunge ting. (det kan gå greit)
- ikkje gå på turer. (den skjønte eg no med en gong sida eg sliter med å gå lange turer)
også kan eg
- ikkje sitte på golvet eller sitte på huk. (sånn i tilfelle ryggen min skulle låse seg eller eg ikkje kjem meg opp fra golvet.)

Og her er dei tinga eg kjem til å gjer framover:
- jobbe fra halv åtte til ett. Altså den lette delen av dagen med å velkomme barna, snakke litt med foreldra, gjøre klar til morgenaktiviteter, gjøre klar til frokost, hjelpe barna med påkledning før dei skal ut og leike osv. Ting som gjer at eg slepp å bruke ryggen min så mykje som vanlig. Utetider og turer kan eg bare glemme.
- også får eg utvida pause slik at eg får gjort noken øvelser som eg har fått med fysioterapauten min.
- eg får et kvarter pause midt på dagen så eg får slappet av i ryggen, i tillegg til den halvtimen med matpause.
- også skal eg få lov til å gjøre mange administrative oppgåver da..
Så da får vi håpe at denne ordningen er noke å satse på fram mot jul.

Men grunnen til at eg seie at dette blir en slakk veke er at eg har så masse fri denne veka at det føles ut som at eg ikkje er på jobb... Eg var på jobb bare noken timer igår, men måtte heim igjen fordi eg ikkje kan vere med på tur. Idag var eg bare noken timer på jobb, men det var frivillig, skal jo egentlig vere heime og slappe av på tirsdager, men eg satt på jobben og gjorde noke oppgåver.
Også har eg fri imåra, så fri torsdags formiddag og fram til fire, for eg må vere med på sånn personalmøte utpå kvelden. Også fredag har eg planleggingsdag, og da er det bare å høre på noken som prater og prater. Så har eg helg.. DÆVEN!!!!.....

0 kommentarer: