lørdag 21. november 2009

Ny personleg rekord på å rydde kjøkken!

Idag sto eg opp halv ett. Lagde noke frokost til mannfolka her i hus, dei var no ikkje helt i form sida dei var ute igår og drakk seg fulle...
Også bestemte eg meg for å rydde kjøkkenet, for det såg no ikkje ut, sånn som det alltid gjer etter en fest...
Og vi vasket og vi vasket, og brukte en og en halv time på det..
Og no er heile kjøkkenet shina og prrrrrrfect.... Ivertfall fram til ikveld når en ny drikkerunde begynner.

Lurer på om eg skal bake noke boller  før den tid kjem.
Blir vel en rolig kveld på meg idag igjen. OG det liker vi... Etter at eg har blitt gravid har eg faktisk satt pris på å ikkje fare ut heile tida og drikke meg full og oppføre meg som en galning. No setter eg faktisk pris på alle dei rolige hjemmekveldene foran pc og tv og bare slappe av.
Men ut må no eg en eller anna gong, for det blir leeenge til neste gong eg får ta meg en pils med venner...

Men utrolig kor god følelse man får etter at man har ryddet og vasket litt da. Man blir så glad.
Men idag fekk eg bare tatt kjøkkenet... Vi har fortsatt huset fullt med folk så blir litt vanskelig å rydde rundt dem... Eg får heller bare vente til imåra med å rydde resten.

No skal eg ha meg en friskis og bestemme meg for å bake idag eller ikkje..

MEMO til meg sjøl: husk å ta før- og etter bilder av alt eg rydder og vasker.

Blogglisten

0 kommentarer: