fredag 20. november 2009

Terningkast Fem.


Som eg sikkert har nevnt fleire gonger iløpet av bloggen min i det siste, så skal eg da altså sjå Twilight filmen...
Og igår såg eg den..
Eg syns den var utrolig bra.
Men det var altfor mange kjedelige samtaler, og det mest spennande varte bare i noken få minutter.
Men gjett om eg gleder meg til den siste filmen da. Hvis filmane er som bøkene, så vil det sei at spenningen bygger seg opp til den siste filmen.
Men den andre filmen var ikkje så gale, den var spennande og den var en fryd og sjå.. Ikkje bare pga mannfolka........ Eller, jo egentlig bare pga dem... Bare synd at den eine skal vere kritthvit og veldig veldig bleik, mens han andre har en fiiiin brunfarge som får alle pikers hjerte til å smelte, og DEN kroppen da... *steamy*

Men dessverre må eg gi filmen en terningkast fem pga alt for masse kjedelige samtaler og handliger, som eg håper bygger seg opp til en fantastisk fjerde film!!!









Blogglisten

0 kommentarer: