søndag 29. november 2009

Magen har blitt så tung at eg tipper over.

Vel, nei egentlig ikkje..
Men eg klarte å tryne idag da..

Sånn skjedde det:
Eg skulle reise meg og pakke ned noke saker og ting som Lisa skulle ha med seg tilbake til Måløy. Også gjekk eg vel et par steg, og plutselig tryna eg midt på tryne..
Slo haken ned i dørkarmen, haude rett i døra, tanna fulgte meg haken i dørkarmen og kneet i golvet.
Dæven det gjorde vondt.
HELDIGVIS tror ikkje eg babyen ble skada. Ho sparker no og beveger på seg inni der, så ho har det bare bra...

Men no i ettertid så har eg lurt på; kva var det som gjorde at eg falt?
Var det fordi beinet mitt var følelsesløs og eg klarte ikkje å kontrollere den?
Eller var det fordi eg  har på meg litt glatte sokker som gjorde at eg falt?
Eller er saken rett og slett så enkel at eg snublet i Skybert som låg og fargela tegninger på golvet?



Blogglisten

2 kommentarer:

Siv ilist sa...

Auch, den hørtes vond ut!!!

Medusa sa...

det var vondt og...