lørdag 7. november 2009

Gleder meg!!!!!

Jauda, no har eg bestilt meg en billett til Twilight New Moon filmen til torsdag 19.november kl. 23.58....
Aner ikke kor lenge filmen varer, men for å sei det sånn: I DON'T CARE!!!!!!
No skal eg sjå den filmen om to veke, og eg gleder meg noke så sinnsykt....

Men noko anna eg gleder meg til:
Den heimelaga pizzaen eg har laget heeeelt fra bunn av... Igjen med litt hjelp fra pappa med ingrediensene til deiga.. Pizzafyllet er no enkelt nok ;).
Sånn ser den ut FØR vi sette den i ovnen....


Også skal eg til Betta og Kjell- Inge seinare ikveld på fest... Det blir koselig..
Men eg gruer meg til turen inn dit...
Alt eg veit så skal eg ta 70 bussen, skal fordi Gravdal og gå av på første stoppet der.
Eg husker bare første gong eg skulle ta buss til en plass eg ikkje hadde peiling på kor va henne. Bare håper det ikkje skjer det samme idag.....

 Her kjem iallefall en liten fortelling om første gong eg skulle ta buss i Bergen, aleine, til en UNKOWN PLACE.
 Eg skulle til jobbintervju ved noke som heite Kanalveien, og det einaste eg viste var at eg skulle holde øynene opne for NRK bygget, så var ikkje eg så langt ifra der eg skulle bli intervjua. Og eg hadde no ikkje peiling på kor det var henne sant, så eg spurte no bussjåføren fint eg om han kunne sei ifra når vi nærmet oss det bygget eg skulle til da... Og det skulle han gjer.. Også kjørte vi da, og eg fulgte med på sjåføren da... Eg satt jo helt fremst også. Men han ga no ikkje noke tegn til at her skulle eg av..
Så stoppet han med et bussholdeplass da, og da gjekk eg fram til han og lurte på om eg skulle av snart. Også seie han: Åja det var deg ja, nei no er vi  komt til Nesttun, så du må ta buss tilbake et stykke. Eg bare: HÆÆÆÆÆÆ???? Skreik inni meg og vart skikkelig redd for eg var jo helt aleine og redd, og no hadde eg til og med gått meg vill. Så eg fekk helt panikk eg.
Så eg måtte no bare gjer det han sa da... Men han neste bussjåføren eg fekk var no mykje greiare da... Han ropte det til og med ut over høytaler at: dei som skulle til NRK-bygget kunne gå av her.
Så eg kom jo litt for seint til intervjuet, men dei skjønte no det at det ikkje var min feil at bussjåføren var så teit... Fekk jobben og da ;)
Hehe...

Men no skal eg gjer meg klar til festen. Ferdig spist pizzaen og heile greia.
sånn såg den ut ;) Deilig ikkje sant?


TAKK TIL PAPPA FOR ALL DEN HJELPA EG FEKK MED DEIGA, OG ALLE DEI ANDRE OPPSKRIFTENE EG MÅTTE HA RINGT ETTER. (som fårikålen og pinnekjøttet)
ER ALLTID GODT Å HA EN KOKK I FAMILIEN ;)


0 kommentarer: