torsdag 7. januar 2010

Vi gleder oss.

Sånn som det ser ut no så ser det ut til at eg får en fin tur ned til Bergen med båten idag.

Og sånn som eg ser på klokka no, så har eg en halv time på å finne fram to bukser, to genser, litt undertøy, strømpebukse, sminke meg, finne fram lader til mobilen, lader til DS (sida eg tenkte eg skulle spele ds på båten enn å sjå film eller noke), finne fram lommeboka, kle på meg dei kleda eg skal ha på meg, for aldri i livet om eg går med en alt for stor joggebukse og en morsom lilla FLAX t-skjorte på båten.

Ditta blir en kjekk helg.
Det blir middag ute med barnefaren og ei venninde av meg.
Også skal eg på kino, og eg har valgt ut fire filmer, veit ikkje om eg kjem til å sjå alle, men eg har no lyst å sjå dei iallefall. Og filmene er:

- Alvin og gjengen.
- Avatar.
- Sherlock Holmes.
- The Imaginarium of Doctor Parnassus.

Kjem filmanmeldelser på den/dei filmane eg såg iallefall.



0 kommentarer: