tirsdag 19. januar 2010

Feel like a sicko, walk like a sicko, look like a sicko...........

 ..... Også kan eg høre Linda sei: you are a sicko!!!!

Etter en kjekke helg med Linda og Lisa mens vi satt oppe og spelte Wii, så har altså da dei to søstrene mine klart å smitte meg. Så no er eg forkjøla. To veke og to dager før termin.
Eg håper det går fort over.

Idag har vi dette på timeplanen:
- jordmor time. - Ho var litt bekymra sist veke pga vektøkninga mi over jul og nyttår, men det kunne skyldes vannsamling på venstre side, for eg var litt hoven på den siden. Men eg fekk no ganske tidlig jordmor time forgje veke, så hevelsen fekk ikkje tid til å gå ned, men idag fekk eg litt ut på dagen, så håper hevelsen har gått ned no da.. Eg har iallefall bedre kontroll på venstre armen min.
- vi må huske å tippe idag. - I forgje veke vant eg litt over 150kr på to dager på extra og viking-lotto. Så eg må huske å tippe extra, vikinglotto, og lotto idag.
- også når eg kjem heim igjen skal eg sove.

To gonger idag tidlig hørte eg korleis det raste snø ifra taket, og med tanke på at eg har rom på loftet, så føltes det nesten ut som at taket kollapset rett over haude mitt. Gjett om eg var redd da.
Men no seie pappa det at det er ikkje så masse snø igjen på taket no, så det bør bare bli varmare i været slik at resten faller.

Men no skal eg gjer meg klar til en liten "by-tur".

Blogglisten

0 kommentarer: