søndag 3. januar 2010

Eg er redd eg blir som mamma.....

Her er to ting eg har lagt merke til meg sjøl som minner meg om min mor.

1. Eg skrur på musikken på fullt når eg er aleine og rydder. Eg klarer liksom ikje å rydde når det er stille i huset, da blir eg bare distrahert av alt anna. Men når den rette musikken kjem på,  så kjem eg i rett humør, og da kan eg rydde til det ikkje er noke meir igjen.. Sånn er mamma også av og til. Eg legger merke til at ho skrur musikken på fullt når pappa ikkje er heime og begynner med å rydde og vaske og sånt.. Men ho kan med å fortsette etter at musikken er av og. Når eg skrur av musikken, så stopper eg og.

2. Dersom eg har en god samtale partner på telefon, så kan eg snakke med vedkommande i fleire timer. Sånn som idag, da snakket eg i nesten to timer med en person. To timer!!! Nesten rekord for meg det. Men eg måtte no bare avbryte samtalen for det var no eg som ringte, og å ringe med non stop abonomang er dyyyyrt.. Så eg gruer meg til telefonregninga kjem.
Men eg har alltid noke å snakke om. Ting som eg tenker på, ting som bryr meg, og bare snakke om usakelige ting som fører til diskusjon. Det er rart. Men så har ikkje eg så mange sånne venner eg kan snakke med om på telefon heller.
Eg er no mest glad i å sende meldinger, men det finnes visse personer som fortjener en telefonsamtale fra meg.
Men med mamma derimot, det er no fleire timer om dagen. Ho kan vere heldig av og til og få opp i mot fem samtaler om dagen, men det er vanligvis bare fra tante da.
Det er litt rart egentlig, at tante skal snakke med mamma ca fem gonger om dagen. Når telefonen ringer om morgonen, så er det tante. Ringer telefonen rundt middagstider, så er det tante. Ringer telefonen før mamma skal på jobb, er det tante. Og ringer telefonen når mamma kjem heim fra jobb, så er det tante. Og dei jobber ilag!
Lurer på korleis Linda eller Lisa hadde takla det, eller eg og for den saks skyld, dersom vi ringte til kvarandre fem gonger om dagen bare for å prate.
Er faktisk så vidt vi sende meldinger til kvarandre. Kun vis det er noke vi vi med kvarandre så sender vi meldinger eller ringer, aldri bare for å slå av en prat. Har muligens gjort det er par gonger, men ikkje fem gonger om dagen.

Eg bare håper eg ikkje blir alt for lik mamma.


1 kommentarer:

Erlinda sa...

Hahaha, off håpe du ikkje blir som ho:P
Eg og sende heller meldinga enn å ringe *Prestasjonasngst*