fredag 1. januar 2010

2010 første innlegg.

Da var endelig 2010 komt, og her sitter eg og skriver det første innlegget for året.

Eg har vore ut og sett på raketter og lekt med stjerneskudd sammen med siri.
Tok noken bilder også, men gjett ka! På absoulutt alle bildene var det røyk som var i veien for rakettene.
Eg prøvde å ta et bilde av Måløy og rakettene, men det vart mislykka.
Også var det bare meg og Siri som var ute og lekte med stjerneskuddene.. Linda og Lisa er vel ute og drikker litt. Linda skulle no iallefall gå drambukk.

Men for et herlig år dette skal bli.
- Eg skal få baby. Og det skal ei veldig god venninde av meg og. Bare tre dager etter meg.
- Forhåpentligvis får eg lappen iløpet av året.
- Kjem til å spare en del penger når eg bor heime med mamma og pappa.
- Og masse annet spennende ting som kommer til å skje. Eg gleder meg.

Her kommer iallefall noken mislykka nyttårsbilder.


Ditta skulle liksom vere et bilde av Måløy og rakettene der.

 
Her er et bilde av Måløy, der røyken har lagt seg litt.

 
Og her koser Siri seg med stjerneskudd.

Så no får dokke  kose dokke i det nye året folkens. 
Eg veit eg kjem til å gjer det.  


Blogglisten

3 kommentarer:

helene sa...

SV; hehe så sant så sant, godt nyttår til deg og :D

supermarie sa...

Godt nytt år! Håper du får til lappen, det er utrolig befriende å ha den. Hehe.

Anonym sa...

så koselig! vi har snakka om å bli gravide i det siste vi også, spennende :):) Godt nyttår! :)