lørdag 2. januar 2010

Keep shining, Keep smiling.

Idag hadde no eg en veldig god grunn da eg sto opp. Eller, da eg sto opp for andre gong.
Første gong eg sto opp måtte eg vekke mamma fordi ho skulle på jobb.
Og det kan ikkje eg sei eg likte så mykje, våkna til et kaldt rom, måtte finne buksa mi i mørket, sleit med å få på meg buksa, gå ned dei 10-12 trappene også vekke mamma, klokka kvart på åtte.

Men så gjekk no eg og la meg igjen, sto opp i ca halv ett tida. Og da ser eg ut vinduet, nyyyydelig blå himmel og sola skinner som bare det. Nydelig.
Hadde eg vore en person som hadde gått på ski og sånt, så hadde eg definitivt tatt meg en tur inn til Harpefossen og stått på ski der.
Men eg er jo ikkje en sånn person, så eg får bare tenke på alle dei som er der ute og koser seg, og le litt av dei som faller inni hode mitt.

Så får eg heller kose meg med kakao og kvikk lunsj her heime foran den varme peisen, muligens med en god bok eller NDS.



Blogglisten