onsdag 6. januar 2010

Klage klage klage........

Overalt er det bare klager. Og kva er det folk klager over? Jo snøen? Og kulda.

"Dette er den kaldaste vinteren på 30 år"
"Kulda kan komme ned i -41grader"
"Det er kaldt"
"Off, må ut og måke"
"Det er ikkje godt nok måkt visse steder"

Dere skjønner kva eg meina.
Er det bare eg som er glad for at snøen har komt tilbake til Norge? Eg kan ikje huske sist gong vi hadde så masse snø. Pappa seie at dei hadde så masse snø da han var gutunge, men det er no leeeenge sida, han er tross alt nesten 60år gammal no da.

Men innom facebook og innom nesten alle bloggene eg leser, så er det folk som klager på kulda..
Eg har et tips: kle på dokke!!! Sett dokke foran peisen med en god kopp kakao og en tjukk dyne rundt dokke.
Det er ikkje lenge igjen til våren og sommaren kjem, og eg kan tippe da at folk klager over kor varmt det er da.
Vi er tross alt midt i en global oppvarming (vistnok etter det Obama og alle dissa verdensledarane trur), så vi kan fovente oss kalde kalde kalde vintrer, og varme varme varme somrer.

Eg har no iallefall ikkje tenkt å klage. Det er bare bortkasta tid og til ingen nytte.
Så nyt snøen no når vi har den, for om noken år så kjem vi til å savne den.


Her har vi en som ikkje kjem til å klage på kulden iallefall.

 
Og her er grunnen til at vi ikkje skal klage om sommaren heller..


0 kommentarer: